معمای عشق ...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

معمای عشق ...

 

از استاد ديني پرسيدند عشق چيست؟ گفت:حرام است.


از استاد هندسه پرسيدند عشق چيست؟ گفت:نقطه اي که حول نقطه ي قلب جوان ميگردد.


از استاد تاريخ پرسيدن عشق چيست؟ گفت:سقوط سلسله ي قلب جوان.


از استاد زبان پرسيدند عشق چيست؟ گفت:همپاي love است.


از استاد ادبيات پرسيدند عشق چيست؟ گفت : محبت الهيات است.


از استاد علوم پرسيدند عشق چيست؟ گفت : عشق تنها عنصري هست که بدون اکسيژن ميسوزد.


از استاد رياضي پرسيدند عشق چيست؟ گفت : عشق تنها عددي هست که هرگز تنها نيست.


از استاد فيزيک پرسيدند عشق چيست؟ گفت :عشق تنها آدم رباتي هست که قلب را به سوي خود مي کشد.


از استاد انشا پرسيدند عشق چيست؟ گفت :عشق تنها موضوعي است که مي توان توصيفش کرد.


از استاد قرآن پرسيدند عشق چيست؟ گفت :عشق تنها آيه اي است که در هيچ سوره اي وجود ندارد.


از استاد ورزش پرسيدند عشق چيست؟ گفت :عشق تنها توپي هست که هرگز اوت نمي شود.


از استاد زبان فارسي پرسيدند عشق چيست؟ گفت :عشق تنها کلمه اي هست که ماضي و مضارع ندارد.


از استاد زيست پرسيدند عشق چيست؟ گفت :عشق تنها ميکروبي هست که از راه چشم وارد ميشود.


از استاد شيمي پرسيدند عشق چيست؟ گفت :عشق تنها اسيدي هست که درون قلب اثر ميگذارد.
 

از خود عشق پرسيدم عشق چيست؟ گفت فقط يک نگاه...

 



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت12:29---24 مرداد 1391
سلام قشنگ هست مطالبت باز هم بهم سر بزن من هم لینکت کردم

m.k
ساعت1:34---29 خرداد 1391
شب در چشمان من است

به سیاهی چشمهایم نگاه کن...

روز در چشمان من است

به سفیدی چشمهایم نگاه کن

شب و روز در چشمان من است

چشم اگر فرو بندم

جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت...


romina
ساعت0:27---25 خرداد 1391
slm
kheyli ettefaghi ba blogetoon ashna shodam. az matalebesh khosham oomad goftam ye commenti bezaramo tashakor konam babate matalebe ghashangetoon
moafagh bashid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |